Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Friday, June 9, 2017

Bakina kuhinja - sirup od višanja bez konzervansa

Bakina kuhinja - sirup od višanja bez konzervansa


Potrebno je:
5 kg višanja
4 kg šećera
sok od 3 limuna po želji

Priprema:
Višnje dobro oprati u nekoliko voda pa rukama izgnječiti procediti na rešetku a zatim na sito. Ja sam dobila 3,5 l soka dodala sam 1/2 l vode. U toku cedjenja možete dodati po malo vode da isperete dobro izgnječene višnje i koščice koje cedite. 



Dodajte šećera onoliko koliko imate sirupa po želji sok limuna ili 1 limuntus (ja nevolim limuntus jer mi smeta). Staviti na šporet da vri vodite računa da nepokipi kod vrenja, pokupiti obavezno svu penu kutlačom.
 Ostaviti da vri 3-4 minuta. Staklene flaše dobro oprati najbilje ako imate sa širokim grlom. 




Sipati u svaku flašu po malo da se zapari a zati puniti zatvarati metalnim poklopcem i 



okretati flaše naopako.




 Kad jednom poklopac uvuče vazduh tu više nema kvarenja soka. 



Ostavite da se tako ohladi i onda spakovati u police.

3 comments:

  1. hvala na divnim receptima :D

    ReplyDelete
  2. Дивни сте ,као и Ваши рецепти..желим Вам добро здравље и дуг живот, Вама и дејки, да нас још дуго подучавате у кувању на здрав и домаћи начин! На многаја љета!

    ReplyDelete